yoo...

Tjena jocke här passar påa tt skriva nu sanbbt innan jag däckar igen,, e sjuk och allt så ni får ursäkta min stavning idag..

igår va den gulliga underbara tjejen här och vi kollade på film och snacka mkt =) mysigt som fan va det hehe ska hjälpa henne i helgen med sitt enna däck för där e tydligen pyspunka eller så läcker ventilen men så somduktigt bilmekaniker jag är och snäll och stor hjärtad så hjälper jag henne gärna=) och för att jag gilalr henne så klarT;) hehe men men nu ska jag vila en stund känner att kroppen går på reserven nu kyss haj du vet vem du e <3







Kommentarer
Postat av: ciiiiind ;D

Det var mycket mysigt gubben :) <3

2009-01-21 @ 22:26:49
URL: http://cindyWahrolin.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0