syrran har varit på besök idag;) pay back time sis ;) mohahaha

Tja syrran va på besök här idag =) inte ofta man ser henne så man får passa på och fota lite så man känner igen henne nästa gång*;) haha på tal om bilder och så , denna bilden jag lägger upp är en typ pay back time för allt hon har lagt upp på mig i sin blogg ;) bilderna kommer längst ner =P


Få se nu har ej sovit inat talls legat vaken och vridit mig hela jävla tiden så ringde mitt alarm på mobilen dagst att gå upp men har ju ej sovit så jag va ju en zombie kl 05.30 i morse så va det och gå upp fixa sängen och fixa till sig sen bar det av till bjuvs stationen. P.S KALLLT!!!!


så när jag väl kom ner dit så drog jag sönder min röda backlampa på cycklen men kom på det när jag väl hade kommit hem igen efter skolan haha i allafall så jag kom till knutpunkten så bjöd örsesundstågen på frukost tackar tackar säger jag bara:P grattis e alltid gott=P säger dom som vet=P and i know;)haha sen kom jag ner till skolan skulle ha genomgång i Personbils el B men det blev flyttat till i morgon för vi va bara några stycken i klassen så min lärare dampade totalt:P så jag satte mig och börja plugga på otto motor e efter där lite med permarna så jag jobbar på det=D men det går hur bra som hälst=)


skulle ha tagit bilder idag i skolan men hade ej plats för digital kamran i jackan så jag sket i det:P får bli i morgon eller något=)

hmm vad mer har hänt idaG?:S ja sebbe höll på att slå mig=D (ovanligt) NOT ;) vår ,mentor ringe oss i ondes och sa att vi skulle träffas där och där på torsdagen men jag va i källaren och hade dålig täkning på min mobil men jag sa att jag kunde ringa sebbe ochd e va inga problem där =) ringde sebbe och sa att vi börjar kl 08.10 på torsdag.


så fick jag reda på idag att vi började kl 11.00 den dagen så sebbe va på skolan redan kl 8 på morgonen hjahahah e jag elak?;) klart jag e:D:D:Dspecielt mott honom;)

så idag e dagens shema här hemma.

1,data
2,simpson
3,data igen:P
4,försöka sova om jag har tur=/

men nu kommer bilder på syrran som ni säkert har längtat efteR;)











och den bästa bilden av dom alla:D









SOM JAG SA PAY BACK=D

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag hatar dig :)

2009-01-12 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0