snart är man färdig här hemma:D

ja då va man snart klart med allt här hemma=) tänkte berätta lite om mig för dom som ej känner mig eller ja dom 3 personerna som har läst(A) haha jag är en 19 årig kille som är singel och håller på att utbilda mig till bilmekaniker, Går tredje året nu så jag har 1 halv år kvar=)

På fritiden meckar jag bil och gör egen musik bland annat =) har gjort det i snart 7 år nu =) har ett väldigt brinnande intresse för musik även och lyssna på musik så klarT;) och är ingen direkt bloggare men jar lovat vissa att jag ska bli bättre hehe=)



vad mer har hänt idag?hmm? jo vi är klara med vardags rummet=D har tagi nya bilder så ni kan se=)











så nu ska man sätta sig på msn och vara lite social vill ni veta något så skriv en komentar vet jag =D ha d



Kommentarer
Postat av: maggan

Tycker du ska skriva om allt mylligt så jag har o läsa om dagarna ;)

2009-01-10 @ 23:28:26
URL: http://maggstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0