hallå hallå=P

ja då va det snart dags för mat mums;) fläskastek med potatis och brun sås och diverse tillbehör=D mums;) sen vet jag intev ad som händer förutom fixa till köket efter maten och så annars blir det bara framför datan,Som vanligt haha, funderar på att sätta mig och spela men vet ej om jag orkar=/ 

sen är det skola i morgon med ja ha hade jag glömt så det är och lägga sig tidigt idag suck=/ längtar till höst lovet redan:P och studenten =) i skolan blir det väl att jag och sebbe flippar oss som vanligt :P jävlas med allt och alla( en vanlig dag i skolan) jaja inte många som lä'ser bloggen ser jag men hoppas det blir fler som gör det =) glöm ej komentera erra fuckers;)

btw måste man vara snygg med fete magrutor och värska vältränade krop för att tjejer ska skriva till en ? hmm börjar undra lite, och varför kan inte tjejer se ens insida i ställeT? nej för dom skäms över att ha en kilel som inte ser bra ut för sina tjej polare men jag vet inte om jag e snygg,söt,ful eller så men personligen tycker jag att jag är söt iallafall lite;) ni tjejer får avgöra själva puss haj



Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser väldigt bra ut och du verkar vara en väldigt trevlig prick =) hade gärnat varit tillsammans med dig om jag inte haft kille. Puss på dejj.

2009-01-11 @ 16:35:16
Postat av: Lerum

haha, du vet om att du ser bra ut:D Det finns visst tjejer som går på insidan och inte på utsidan. Men du har båda delar:D Puss <3

2009-01-11 @ 21:00:26
Postat av: maggan

Du vet vad jag tycker haha ;) puss på dej LILLEBROR

2009-01-11 @ 22:28:34
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: therese.

orka gå efter utsendeet.. det gör iallafall inte jag.. men du är söt..

2009-01-12 @ 01:16:30
Postat av: ciiiiind ;D

Du är världsbäst joakim <3

2009-01-21 @ 03:10:57
URL: http://cindyWahrolin.blogg.com
Postat av: Neha

Åhh hatar sånna tjejer och killar. Sånna kan gå och ta sig nånstans.

2009-02-12 @ 23:21:55
URL: http://tjoockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0