en trevlig tjej har nyss varit här;)

Idag när vi satt och kolla på tv  så skrev en tjej på morsan msn så tänkte jag ja va fan gjorde ju inget särskilt mkt så jag bjöd hit henne=D och mycket trevligt va det med=) tag sen man träffa henne men nu hoti hoti hoti =Dsäger jag bara=Phaha men vi hade grymt trevlig tillsammans =) ska ses i vecka och glo på film =) och till helgen komemrh on igen och hjälper mig lite med bilen =) blir nog nice det;) haha och hennes hund hon hade med sig åå så söt hon e =D föll för henens hund med en gång=D guda snäll och busig som FAN haha =D tuggade upp lite i hennes bil där back men men ;) not my problems haha men tycker synd om henne när hennes pappa får reda på det haha=D men men mysigt va det =) nu ska jag mysa med morsan och farsan och se på film med dom =) ha d alla=D



Kommentarer
Postat av: ciiiiind ;D

grrrr sötnos!

2009-01-18 @ 03:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0