tack för hjälpen.....eller inte!

Vill bara tacka alla som har hjälpt oss här under mögelsaneringen och förberedelserna för renoveringen, dom personerna är pappa och mamma och palle...


Man har många vänner som säger "vi hjälper till","vi fixar det ena och de andra", men var e dom? 

Dom personerna e så villiga att hjälpa till med munnen men i pratiken försvinner dom som ett löv i en storm...
så nu står vi här ensamna med morsan som har rygg ont och jag som har infektion i kroppen med feber som kommer och går , och det går ej att göra deta själv men man måste det tyvär för alla som säger att dom hjälper e inte enns här, så varför enns ebjuder man enns hjälpen då? som tur e kommer palle nån timem då och då och hjälper oss tanke på att hon jobbar mycket fast hon e trött efter ett natt pass så kommer hon ändå stort TACK till dig syrran<3

som sagt har ej bloggat på ett tag men har ej haft något direkt att skriva men nu har jag för jag e förbannad av att se att våran så kallade vänner ställer upp och förvaltaren som totalt skiter i en gör en sak en timme och sen händer det inget blir så jävla förbannad och dom som tar ått sig av det jag skriver gör det!!!! för jag skiter i fall folk blir sura på mig för då är dom inte riktiga vänner.

idag håller vi på med att sanera här jag och mamma och pappa på sin hörna det han kan men det lilla han kan gör en stor skilnad ändå.. och palle kommer senare idag 1 timme innan hon ska börja jobba igen..

så vad ska man göra? vem ska man lita på?vilka är ens riktiga vänner? finns det några sådana vänner?

svar: första vet jag inte och vem ska man lita på ? sig själv och ingen annan!!! vems är äns riktiga vänner?din själv och sina föräldrar, och finns det sådana vänner som ställer upp för en närman behöver en ? nej sådana vänner finns inte förutom ens familj annars finsn det ingen,,,
man kan ha många "vänner" som lyssnar på en när man är nere,saker man kan hitta på med någon MEN! när det väl kommer till att hjälpa en när man som mäst behöver det? så står man ensam och ingen e där, som om man var inlåst i ett mörkt rum själv e så trött på att folk ejbuder sin hjälp och sen inte hör av sig,eller svarar när man ringer/skickar sms fast dom har ebjudit sina tjänster..

men nu ska jag forsätta så vi kanske men bara KANSKE blir hyfsat klara idag....

tack mamma och pappa och pauline ni betyder mycket och ni andra? har jag inget och säga er mer så lågt av er tvi på er....




TACK FÖR DEN HJÄLPEN!!!




och den hjälpen...




behöver jag säga något??....



hej då.....

Kommentarer
Postat av: Emzon

sånna är människor tyvärr, alltid när man behöver dom då är dom borta med vinden:/

2009-02-17 @ 20:25:05
URL: http://zuukii.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0