tjena gott folk

ja har en skrivit på ett tagg eller ja ett stort tagg men det är för jag har inte velat skriva och alla som tjatar på en ööh när skriva blogg och sånt,, jag skriver när jag känner för det inte när folk tycker och tänker att när jag ska skriva blogg,,,
så till er mind your one buisness=)




Har varit mkt nu den senaste tiden tanke på renovering ,ringa samtal om sponsring, få ihopa det som är sponsrat och få allt till att klaffa på bilen och hinna med att sätta dig allt på bilen med,, så där e ju bara 24 timmar på en dygn och jag önska där va 48 timmar i stället men då hade manf ått gå i skolan längre så det pallar jag inte =P  är singel än btw och söker inte för jag lär ej hinna med nån tjej tanke på skolan min bil och allt runt om kring,,

så vad har hänt här undern denna tiden hmm jo har lagt in ett 2 gig ram minne till i datna men så klart fucka det sig=D så jag fick köpa 2 stycken 1 gig ram till datan i stället  och nu verkar det funka=) tacka gudarna för det..*peppar peppar ta i trä*


vad mer hmm jo ska snart sätta mig och skriva ihopa mitt skol arbete om mitt projekt golf=) sen dag 1 till dagens datum ,de vill säga alla samtalen,alla motgångar och medgångar, allt som ska sättas på och dom sakerna som sitter på så ja en jävla massa skit så har jag skrivit allt i små lappar=S cirka 1000 st för att överdriva *lite*

vad mer har hänt? jo morsan fick en prydnats flaska i huvudet så hon fick en lätt hjärnskakning men hon mår bättre idag men inte fullt ut. är orolig för henne men det blir nog bra, men hon liknas quasimodo i huvudet tanke på bulan hon har hahah..=P tror hon kommer slå mig sen när hon har läst det men de får jag ta=P

Från de enna till det andra har haft svårt att sova den senaste tiden vet ej varför orolig kanske för de här med att jag kanske inte hittar jobb efter studenten eller så? jag vet ej varför jag ej kan sova så bra och när jag väl somnar får man knappt liv i mig..

ha kom på en sak nu =P bådae jag och pappa har klantas oss:P jag börjar med mig:P, jag skulel vattna blommor unte hos min syster så jag vanta alla blommorna mend et visa sig att en av dom jävla blommorna va en plast blomma men det såg inte jag haha=P så jag har vattnat en plast blomma=) reckord jag veT;)

och pappa nu hahah när vi skulel köra där i från så tyckte han att bilen gick konstigt han typ bara varvade men det visade sig att han hade den på neutral :P de vills äga det är en tomatlåda han har i bilen=) (tomatlåda = automat låda)

haha som jag garvade;) men men =D även den bäste gör fel :P de vill säga jag=P

ne nu ska jag sätta mig och skriva ner mitt skol projekt vill ej förstöra påsk helgen på det så jag tar det idag =) ha d gött alla




PS så nu har jag uppdaterat bloggen era tjatande jävlar=)

Kommentarer
Postat av: Ezza

Fan va skönt o se att du har skrivit. o de va inte lite iheller.

hehe.

2009-05-08 @ 08:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0